Ben de şuan düzgün görünüyor. Çok da güzel olmuş. Güle güle kullanın hocam
Bu şekilde gözükmektedir.
merhaba konu içi gözüküyor ama ana sayfa da gözükmüyor
Gözüküyor hocam hayırlı olsun
Kısmen gözüküyor hocam tam oturmamış.
Yorumlarınız için teşekkürler