Merhaba arkadaşlar,
Satmaktan vazgeçip büyütmeye karar verdiğim film sözlük (com) sitemi geliştireceğim. Sizce neler yapmalıyım?
En büyük avantajımın belirli bir kitleye (film/dizi severlere) hitap etmesi diyebilirim. Siz olsanız neler yaparsınız? Her türlü fikre açığım. Bu arada yazarlıkları direkt aktif ettim, sizce mantıklı mı?
Teşekkür ederim.