uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 fps hocam editten hızını düşüyoruz göze daha güzel hitap ediyor

Teşekkür ederim, renk kısmını not ettim



Logo çok kalitesiz kaldı haklısınız onada bi güncelleme atmalıyız
Göze daha mı güzel hitap ediyor orasını bilemedim. Beni bi tık rahatsız etti ufak takılmalar var gibiydi.