60 fps hocam editten hızını düşüyoruz göze daha güzel hitap ediyor
Teşekkür ederim, renk kısmını not ettim
Logo çok kalitesiz kaldı haklısınız onada bi güncelleme atmalıyız
Göze daha mı güzel hitap ediyor orasını bilemedim. Beni bi tık rahatsız etti ufak takılmalar var gibiydi.