60 fps hocam editten hızını düşüyoruz göze daha güzel hitap ediyor
Teşekkür ederim, renk kısmını not ettim
Logo çok kalitesiz kaldı haklısınız onada bi güncelleme atmalıyız
Logo ve reelslerde kullanabileceğiniz görseller için profilimdeki whatsapp numarasından ulaşırsanız yardımcı olabilirim.
Hayırlı akşamlar iyi forumlar