iArknn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videolarınızı 60 Fps çekin hocam.
60 fps hocam editten hızını düşüyoruz göze daha güzel hitap ediyor
tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarkıyı değişirse ve renklerle oynarsanız çok daha güzel olabilir hocam elinize sağlık
Teşekkür ederim, renk kısmını not ettim


yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara videolar bence çok uzun kalmış hocam bir de girişteki logoyu düzeltmenizi öneririm
Logo çok kalitesiz kaldı haklısınız onada bi güncelleme atmalıyız