Videolarınızı 60 Fps çekin hocam.
60 fps hocam editten hızını düşüyoruz göze daha güzel hitap ediyor
Şarkıyı değişirse ve renklerle oynarsanız çok daha güzel olabilir hocam elinize sağlık
Teşekkür ederim, renk kısmını not ettim
Ara videolar bence çok uzun kalmış hocam bir de girişteki logoyu düzeltmenizi öneririm
Logo çok kalitesiz kaldı haklısınız onada bi güncelleme atmalıyız