erkaneroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende benim gibi yavaşlama ve kopmalar yaşıyor musun?

Hayır ben o kadar memnunum ki, ofisime bile TürkNet Kurumsal aldım. Fiyatı pahalılaştı yine de vazgeçmedim. Ben de hiç kopma yok. Muhtemelen alt yapıyla ilgilidir.