Senelerdir turktelekom kullanıcısıyım gelen zamlardan sonra millenicoma geçtim, millenicom un müşteri temsilcisi hiçbir işe yaramadıgindan dolayı netspeed e geçtim.Iyikide geçmişim suan gayet memnunum netspeed den