Emlak sözleşmesine normal kira yazmış bize verdiği sözleşmeye ise 200₺
nacizane tavsiyem nasıl bi evde yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat 6kya civar daireleri inceleyin eğer rakamlar uygunsa taşınma süreci içerisine girip bu arkadaşa sözleşmeyi kanıt sunup dava açın
öncesinde bi avukatla görüşmenizde fayda var şuanda devlet bu konuda çok hassas
tabi öncesinde adamla uzlaşmayı deneyin