DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana yaşanmış olayı anlatayım

adam amca oğluna daireyi sattı kiracıyı çıkarmak için alan amca oğlu kiracıyı çıkardı ev sahibi sadece tapu masrafını karşıladı bundan 2 yıl önce ki olayı anlatıyorum

2 yıl önce ki daha sakindi şuan piyasalar yanıyor ortam yanıyor

sonra kiracı çıktıktan sonra tekrar tapu masrafunu ödedi yani toplam da iki tapu masrafı ödedi evi üstüne aldı

tuttu 10 bin tl kiraya verdi bir yıllık kiradan iki tapu masrafını da çıkardı sadece 1 aylık boşluk oldu o kadar

yani ev sahibini sen mahkemeye verecen oda hiç plan yapmayacak o çoktan planını yapmış ki

daha kira zam mı gelmeden 2 ay önce istiyor onu vermeyin zamı gününde verin ama 5500 veya 6000 tl verin

sizi çıkarırsa o evi 8 bin bile kiraya verir kagıthane gültepe oturuyorsunuz oralarda rahatlık verir

ben siz daha zamlı kiralarda gezmeyin ama yine de bir resmi kurumla konuşun

bu arada ev yüzünden kağıthane de geçen sene ev sahibi kiracı arasında kavga çıktı kiracı ev sahibini vurdu

her geçöen gün

ukranyalı afgan suriyeli iranlı ıraklı ama bu dışardan gelenlere demi kol kanat gereceğiz ama malum siyasi iktidar bunlara daha çok geriyor o yüzden piyasalarda geriliyor istanbulun nüfusu 30 milyon şuan

ve depremzede kardeşlerimizin gelmesiyle istanbul uçtu ( tabiki onlara kol kanat gereceğiz ) ama fırsatcılar iyice istanbulda uçtu
Hocam biz değil adam inat yapıyor zaten 5000 kabul edip 6 ya dönmek nedir