ELFDaily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bildiğim kadarıyla kira artırma limiti vardı o yasa kalktı mı bilmiyorum da %25 sınırı devam ediyorsa şuanda fahiş yükseltme yapamaz ayrıca kira işi biraz uzlaşma işidir dava işleri uzun sürüyor gidip konuş orta bi rakamda anlaş çok zıtlaşırsa emlak vergisi vermiyorsa gidip şikayet et kazanırsın zaten
Emlak sözleşmesine normal kira yazmış bize verdiği sözleşmeye ise 200₺