Sorun yok hocam, amacım sizi korumak yanlış anlamayın. Kira meselesine gelirsek, evde 5. yıla girdiyseniz emsal kira talep edebilir. 10. Yılsa sebep göstermeksizin sizi evden çıkartabilir. İlk seneniz ise, yanlış anlamadıysam İstanbul'da yaşıyorsunuz ve birkaç aya %25 kuralı kalkacak. Bence ev sahibi ile kötü olmak yerine ortada anlaşın, yoksa size huzur vermez. Ek olarak vergi kaçırdığına dair somut kanıtınız varsa maliyeye de şikayet edebilirsiniz
Hocam 3 yilimiz dolacak ve bu 10 ay da istiyor kötü olmak değil 5000₺ yi ilkten onayladı telefon da şimdi böyle yazıyor 5 yıla daha 2 yıl 2 ay var hocam