ek iş yükü demek hocam bu tarz mesajlar zaten moderatörler tarafından siliniyor hiç derdimiz yokmuş gibi birde satış konumuza dislike atan adamın derdine düşeriz
Sanırım anlaşılamıyorum
Böyle birşey nasıl namümkün olarak görülüyor, Belirli kurallar çerçevesinde yapılabilir aslında..
Nasıl ki Like atmak keyfi bir durum olarak görülmüyor ise, DiskLike de öyle olamaz mı?
Örnek : vatandaşın birisi, başka birinin satış konusunda Ne kadar diye yazdı, kendini bilmez biri de o ne kadar yazan kişiye ezikleyerek ahlak dersi verdi! Bende bu şahısa, Ne kadar yazdı diye ona densiz diyemezsin ahlak dersi veremezsin gibi yazınca, Suçlu benmişim gibi yazım silindi 😊
Böyle durumda kişi ile polemiğe girmek yerine, yazdığını beğendiğimiz gibi (tek seçenek bu şuan) DiskLike atmak da mantıklı geliyor bana..
Forumumuzun da gelişimine katkı sağlamaz mı?
Ek iş yükü diyorsunuz ya, gönüllü mod. Olmak isteyen olmaz mı sizce?