ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonradan güncelleme yaptığınızda sıkıntı olmuyor mu hocam? Her sayfayı yeniden değiştirmeniz gerekmeyecek mi?
Bir değişiklik yaptığımda, Hugo'nun yazılımı web sitesini yeniden derliyor. Terminalden tek kodluk bir iş hocam: hugo -D