TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar veya doviz bu ülkede bal gibi yatırım aracıdır.
Eurobond al bakayım yatırım aracı mıymış değil miymiş gör.
Pegasus, sasa, tupras gibi saglam yukselen yerli hisseler var iken ben neden dolara yatirim yapim? kar payi odeyen yabanci hisselerine veya fonlara yatirim yaparim. Apple gibi mesela dolar olarak temettu veriyor. Dolarin kendisine yatirim yapmak sacma. Ytd.