Trade bana atıldı. Eşimin hesabı hacklendi. Moderatörlerden ricam kaldırılması yönünde.
Konu düzenlenip rapor edildi hocam.
Düşünce yapınız geyik bence . hesabı çalınan kişi bu yorumlarınızı okuyup gülmeyeceğine emin olabilirsiniz rencide edici ve kırıcı davranışlar ne zamandan beri geyik oldu anlamış değilim. Neyse hayatınızda böyle bi olaya düşmedikçe kimse başım ağrıdı demez .
Hocam kimsenin üzüntüsüyle,mağduriyeti ile alay edecek değilim,arkadaş istedi ve konuyu kapattım.
Hesabın vb. çalındığından haberim yok,tradei sansürleyerek attım ve trajikomik olduğunu düşündüğüm için paylaştım herhangi bir hedef göstermeden,lütfen tanımadığınız insanlar hakkında bu tarz ithamlarda bulunmayın.
Kırdığım varsa affola.