Bende geyik konusu olduğunu düşünüyorum
Ancak hesap çalınma vb. durumuna karşı kullanıcı adını karalayalım.
Düşünce yapınız geyik bence . hesabı çalınan kişi bu yorumlarınızı okuyup gülmeyeceğine emin olabilirsiniz rencide edici ve kırıcı davranışlar ne zamandan beri geyik oldu anlamış değilim. Neyse hayatınızda böyle bi olaya düşmedikçe kimse başım ağrıdı demez .