opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahahah seni ilk gördüğümde de sevmiştim taktir etmiştim boş durma ama :P
yuvarlanıp gidiyoruz abi, teşekkür ederim. bilmukabele senin gibi değerli insanlarla denk gelmek benim için çok daha büyük mutluluk