Söylediğiniz gibi şu anda aşırı baskılanıyor. Kim kazanırsa kazansın dolar anlık fırlayacak. Mevcut iktidarda zaten alıştık fırlamasına, fırlamayada devam edecek. Kılıçdaroğlu kazanırsa yine seçimden sonra anlık fırlayacak. (Hatta karşı olanlar bakın seçtinizde ne oldu diyeceklerdir.)