Yıl sonunda doları 30un altında kimse göremez o net. Faize müdahale ile de düşmez. 30 bandı yıl sonu, 2024 Şubat 40 bandı. Bence bunlar iyimser rakamlar. Hazinede döviz yok, biliyorsunuz. Dünya zaten krizde, savaş var. Bizdeki ekonomiyi saymıyorum bile. Şu anda doları 20 altı tutmak için neler kaybettiğimizi bir bilsek. Dolar zaten tutulmamalı, olması gerektiği yere ( bugün in söylüyorum) 30 bandına geçmeli ki, piyasalara güven gelsin. Diyeceksiniz ki yahu doları 30 yaptın piyasa güveninden bahsediyorsun. Dolar sadece rakam olarak 19 piyasada zaten 30. Yataya bağlamalı ki piyasalar nefes alsın