Merhaba,
Daha önce de Coşkun bey tarafından iletilen bir mesajı belirteyim ''Bu yapı psikoloji açısından uygun değil.''
Büyük sosyal medya platformları bile, örneğin YouTube disslike sayısını gizlemiş durumdayken R10'da böyle bir şeyin olması tabii ki uygun olmaz.
Önünü almak pek mümkün olmaz ve keyfi kullanımlar kaçınılmaz olur, bu sebeple konu değerlendirmeleri yıldızlama sistemi ile mevcut ayrıca fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yorum yaparak direkt kullanıcıya ulaştırabilmek daha sağlıklı.
İyi forumlar diliyorum.