Şikayet etkili olabiliyor, fakat yapılan bir yanlış veya kötü bir yorum olursa, ve bu kişiye not verme konusunda umuma açık olsa, profilinde xx kişi tarafından mesajı beğenildi, xx kişi tarafından beğenilmedi gibi bir bilgi umuma açık olarak profilinde görsek iyi olmaz mı?