Yazılan mesajları konuları beğene biliyoruz, fakat DiskLike yapamıyoruz, bazen Densizce yazanlar oluyor! Onlara cevap yazarak polemiğe girmek istemiyorum ama tepkimi de vermek istiyorum!
Böyle bir güzellik yapıla bilir mi?😊
@Coşkun Çetin;
Etiket için rahatsızlık verdiysem, Şimdilik hoş görün, fakat direk Muhatabına yazmak istedim😊