TUSAŞ in urettikleri disindakilere cok gururlanmaniza gerek yok hocam, digerleri ozel sirkettir yarin amerikalilara satilirsa amerika sirketi icin gururlandigimizla kaliriz. 15 yilda yasanan teknolojik gelismelere paralel olarak ivme katettigi varsayilabilinir. o alanda calisan bir makine muhendisi olarak abartilacak bir durum olmadigini hatta gimbal, radar absorbar, batarya vb teknolojiler uzerine arge calismalarini hizlandirmazsak bu alanda geldigimiz noktanin gerisine dusecegimizi soyleyebilirim