Bir damat veya yanlı olsaydık Dünyada eşi benzeri olmayan robotlarımız ve üst düzey yapay zekamız için patent bu kadar zor olmazdı.
Amerika Bakanlıktan davet atıyor, arıyor. Bizimkiler hukuki süreçlere sokuyor.
Şimdi dışarısı yapıyor, bizimkilerde satın alıyor.
Türk mühendislerinin gücünü ve kabiliyetini gördüğümüz gün teknoloji nirvanaya çıkar aksi takdirde 20 yıl önce planlanmış olan projeler şimdi piyasaya sunuluyor.
Kendi takvimimize göre bile çok çok gerideyiz.
Allah yardımcımız olsun, Ülkesi ve Milleti için üreten, çaba harcayan herkese selam olsun.