O kadar askeri başarı var
11 yıldır suriye işini çözemedik en son büyük operasyon olacaktı hayel oldu
üstüne afgan pakistan iranlı başka ülkelerin ne olduğu belli olmayan adamları
üstüne arap çöllerinde zengin arapları doldurarak naylon mont 2 bin TL öder olduk
bence savunma sanayi algısı yapıyorlar ortada bir şey olduğu yok
olsaydı ülke bu halde olmazdı
kısacası hamaset
Emin misin sadece algı yaptıklarına yoksa işkembeden sallıyor musun? Ben bi asker olarak algı yapmadıklarına şahidim. Kullandığım teçhizatların ve kullanılan cihazların hangi seviyede olduğunu burada yazmam mümkün değil biraz araştırma ile öğrenebilirsiniz. Bakış açınız çok dar ve yanlış. Birilerini eleştireceğiz diye gecesini gündüzüne katıp ülkesi ve milleti için çalışan mühendislerin hakkını yememek lazım.