Hayırlı akşamlar,
Son dönemlerde askeri alanda yapılan ve geliştirilmekte olan askeri ürünler ve teknolojik başarılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Savunma sanayideki mühendislik çalışmaları ve mühendislerimiz hakkında fikirleriniz neler acaba

Şahsi olarak, Yüzde 20'lerde gezen Savunma Sanayisini son 15 yılda yüzde 80'lere çıkması bir Türk milliyetçisi olarak (MMU, İHA, SİHA, KIZILELMA, HÜRJET, ANKA 3, TCG ANADOLU) beni gururlandırıyor.