Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim korkum ise seçimin ikinci tura kalması, bu 2 haftalık süreçte dolar kasıtlı olarak serbest bırakılırsa ortalık çok karışır. Piyasalara belirsizlik pompalanabilir bu da hoş sonuçlar getirmez.
Bende amaç ve planlar o yönde diye düşünüyorum hocam. Bana göre 3. ve 4. adaylıklar olması da bu planın bir parçası. 2015 seçimlerini hatırlayın. Hazirandaki seçimden sonra Ankara Garı patlaması ve o atmosferle kasım seçimlerine girilmişti. Bu planda sadece kaosun şekli değişiyor.

Umarım düşündüğümüz şey başımıza gelmez.