Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk
Dolar veya doviz bu ülkede bal gibi yatırım aracıdır.
Eurobond al bakayım yatırım aracı mıymış değil miymiş gör.