tek tek paylaşım yapıyor kimse indirmez ve takip etmez ki böyle. eğer ellerinde data varsa zipleyip paylaşırlar. 20 milyon fotoyu tek tek paylaşmak mantıklı değil. muhtemelen bot paylaşıyordur zaten.