ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kullanmıyorum çünkü fatura kesmiyorlar.Gerekirse daha fazla ödeyip fatura kesen bir yerden alıyorum.
Her sipariş için e fatura geliyor bana