Masaüstünü her zaman ayni yerde kullanmak çok sıkıcı...
Uzun yıllar masaüstü kullandim. Kullanırken ha bugun ha yarın macbook alacam diyordum sonunda kurtuldum... Cafede bile macbook hayat kurtariyor... Evde macbook için bitane 32 inç monitör al keyfine bak hocam miss...
Ben de öyle düşünüyorum en iyisi birazdan eski MacBooku açık arttırmayla satışa koyayım.