Bi kaç yıl önce alışveriş yaptım yanlış kargo gönderdiler, başkasının kargosunu bana gönderdiler. Geri gönderdim gidip kargoya verip, üstüne benim kendi kargomu gönderemeyeceklerini söylediler, baya mağdur ettiler beni. Para iadesi yapabileceklerini sadece söylediler, hem onların hatası hem de kargoya tekrar git gel uğraş dur, telefonda görüşmeme, yazılı olarak görüşmeme rağmen kargomu göndermediler, tüketici mahkemesine verdim, bi süre sonra müdür aradı, uzlaşalım 250 tl hediye çeki falan dedi kabul etmedim, şikayetten sonra yola gelmeleri biraz güvensizlik verdi o günden beri bir şey almadım.