Ben de paketlemelerini seviyorum. 5 LT yağ almıştım her yerine köpük koyup yollamışlar. Telefon kılıfı aldım A4 kutunun içinde aynı şekilde köpükle geldi. İşlerini saygı ve disiplinle yapıyorlar gerçekten.