Konu
Ya Arkadaş bu Amazon.com.tr neden bu kadar iyi?
28-03-2023, 17:26:20
#9
neto
Ben de paketlemelerini seviyorum. 5 LT yağ almıştım her yerine köpük koyup yollamışlar. Telefon kılıfı aldım A4 kutunun içinde aynı şekilde köpükle geldi. İşlerini saygı ve disiplinle yapıyorlar gerçekten.