Amazon her zaman iyi değil, kulaklik aldım iade gönderdim belli bir sure sonra yazdım dediler depodaki gorevliler kutuda kulakligi bulamamiş talep açtırdım 2 hafta sonra iade edilecek tutar size dendi, 10 gün geçti amazona yazdım dediler ki ürünü bize gönderin iadenizi sağlayalım ya zaten göndermişim ürün sizde hatta gecen gün konuşmamizda iade edilecek tutar dendi dedim, yok işte ürün eksik olduğu yaziyor dendi ancak üründe hiç bir eksik yoktu normalde iadelerde sorun yaşatmayan amazon kulaklığın üstüne kondu ya da kargoda bir problem oldu tabi o süreci uzattılar 2 ay geçtikten sonra da daha üstelemedim ama en kötüsü müşteri hizmetlerinin bugün iade yapilacak deyip 5 gün sonra farkli bir şey demesiydi.

5 kez musteri hizmetine bağlandım 2 tanesi iade edilecek para dedi, 1 tanesi talep açti kalan 2 side ürün eksik geri gönderin dedi ekran fotograflarını bile alıp mail gönderdim sonuç alamadık.