Amazon.om.tr sanırım insanı çıldırtmak için hizmet veriyor. Bu nasıl bir hizmet anlayışı arkadaş. İnanın anlamıyorum.
Kedim için mama satın aldım. Kedim mamayı beğenmedi ve 2 gün yemedi. Ben de müşteri hizmetlerine canlı chat üzerinden yazdım. Durum böyle böyle dedim. Ben paketi açtım ve 1 kaşık kullandım ama kedim beğenmedi dedim.
Kredi kartınıza iade edildi dedi müşteri temsilcisi.
Nasıl yani ne oluyor demeye kalmadan, ürünü iade etmenize gerek yok, lütfen sokak canlarımız için kullanın dedi
Ya arkadaş.. Bu Amazon bizi çıldırtacak. Bu kadar iyilik karşısında şaşırıyoruz.
Yemin ediyorum şoktayım.
Lütfen Amazon sitesinden alışveriş yapın ama sakın iyi niyetlerini suistimal etmeyin.
Amazon.om.tr SEN ÇOK YAŞA!