Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk
Bende bu düşüncedeyim,
Normalde yurt dışından gelicek ürünlere dolar verilir dolar ile ticaret yapılır,
Fakat kimi beyinler doları yatırım aracı olarak gördüğünden dolayı ticaret yapmasa dahi dolar alıp yastık altı yapıyor bu da doların yükselmesine sebeb oluyor.
Burdaki beyinler dolar aldıkça türkiyedende bir okadar TR yurt dışındaki bankalara gidiyor, yani benim düşüncelerime göre TL yi bu transfer değersiz kılıyor.
TL ile yurt dışına ürün satılmadığı sürece ve TL yurt dışına dolar karşılığı aktığı sürece dolar yükselebilir