Arkadaşlar selamlar, iPhone 8 Plus kullanıyorum. 16.4 güncellemesini sizce yüklemeli miyim? Cihazda kasma, ısınma, uygulamada veya ara yüzde problem yaşar mıyım?
Bilgilendirebilirseniz çok sevinirim... (Şu anda iOS 16.2)