toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2+ yıldır sadece WhatsApp aero kullaniyorum orijinal WhatsApp' i unuttum bile. Ama ne ban yedim ne uyari bence kullanicinin yaptiklariyla alakali.
Bu ban olayı zaten kimse de yoktu 2 yıldır 1 aydır olusmaya basladı