Yap-boz sigortalar var buda şu şekilde; sigortacı kendi cebinden aracın sigortasını yapıyor siz satınca hemen geri bozuyor. Bunun içinde komisyon alıyorlar en son 500TLydi 1 günlük.
Soygunmuş bu resmen... Normal sigorta yaptırıp 1 günlük ücretini kestirip iade ettirmek daha hesaplı sanki...