Ben plus kullanıyorum, bir grupta plus kullandığımı söyledikten sonra ban ların ardı arkası kesilmedi. Sanırım şikayet etti birisi

Daha sonrasında sık sık oldu ve bi anda yine kesildi. Bidaha olursa ben de mesajlarımı kaybetme riskine rağmen normale geçiş yapacağım