Modlu whatsapp kullanirsan ban yersin

kullanmaya devam etmemeni tavsiye ederim yoksa numaran daha uzun süreler yasaklanir,.
Bende 2+ yıldır sadece WhatsApp aero kullaniyorum orijinal WhatsApp' i unuttum bile. Ama ne ban yedim ne uyari bence kullanicinin yaptiklariyla alakali.