obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2001 de aldığım bilgisayar özellikleri bu :d
😂😂😂
Berkehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman diyeyim başlama bak ben 2 gündür oynuyorum 4k TL harcadım yazık günah ama tutamıyorum kendimi
Berkehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben parasız hardcore oynayan oyuculardanım hocam. En fazla yeni hesap açacağım için 400 cash çekerim o da pazar açılsın. Ki zaten pc açmıyor 😂😂