Aynı servisi göz göre göre daha pahalıya alıp, ucuzunu önerince adam satmak olarak görüyorsanız o garip gelir. Sonuçta 500 liralık bişey alıpta 25 kuruş fiyat inmiyor, %10 alt fiyat oluyor.
2 senedir aynı yerden alıyorum her bakiyede bonus veriyor. İndirim yapıyor. Senin yapacağın indirimden daha çok kârlı şekile geliyor. Garip olan 100k da 25₺ için olayı uzatman