WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstisna belgesi youtube ve mobil uygulama için geçerli.
Mevcut durumda işletme vs açtığında komple zarar yazar.
Sigortalı çalışan isen bağkur çıkmaz.
200-300 TL ödemeyi her ay almak yerine ödeme sınırını 1500 TL ye çekerek yılda 2 kere alabilirsin. En azından devamlı bir gelir olduğu gözükmek.
Diğer türlü bu işi yapan birine fatura kestirirsin ama onda da %18+15 i verdikten sonra elde bir şey kalmaz.
ailemin mobilya şahıs şirketi var. onun üstüne fatura kestirsem 15+18 den olur mu ?