web sitemden adsense aylık 200-300 tl civarı kazanıyorum bunun vergilendirmesi nasıl olacak. kimisi diyor %15 falan istisna belgesi onu alınca bağkur çıkıyor.
kimisi diyor şahıs şirketi aç onu yapıncada muhasabeci zaten 200tl en az %15 gelir %18 kdv cart curt bir sürü şeyi var
kimisi diyor az para zaten dikkate alınmaz çek gitsin. ama bence mutlaka sorun çıkar.

tam olarak kesin bir bilgi yardımcı olabilecek var mı aranızdan