jetz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
botu kurdum domain şirketine bakiye yükledim düştüğü gibi otomatik olarak ben alıyorum. Hayırlı olsun (ciddiye almayınız, şaka yaptım)
Kime niyet kime kısmet. Hızlı olan alsın diyelim