gönderdiktelerin mükemmel hocam. ama psd şablon değil html bu. yani öğrenci kursu bitirdiği gibi direk üzerine yazdırıyor ismini falan. diğer yandan şu şablonlaraaşık olmamak mümkün değil

constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle