Herkese merhabalar, bir meblağ param var ve malum gun gittikçe eriyor. Bende ayaküstü araba al sat isinw girmek istedim. Ancak 1 haftadir uygun ekmek yedirecek bir sey bulamadim. Bu galericiligi seviyorum aslinda ama galericiler ayda 10 ara nasil alip satiyorlar? Ucuza nerden buluyorlar çok merak ediyorum. Kimse uyguna vermiyor aracini bu adamlar nasil kâr yapiyor anlamadim..
galericiler 500k ya alıyosa 530k ya satıyor 30k kart ediyor bir daha alıyolar gene aynısı