rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana değil arkadaşa R10+ verirsin. Arkadaşın söylediği gibi Sen açıkçası o simgeyi gizlemişsin. Kalem simgesine tıkladıktan sonra orada ekle diye bir buton çıkacak ona tıkla ve oradan yeniden ekle.


Hocam arkadaşa da belirttim size d belirtiyorum orada ekle kısmında da wifi yok. Tamamen kalkmış durumda. Herhangi bir gizleme yok