daha hiç bir ticari girişimin olmadan direkt dış ticarete açılmaya çaban biraz korkutucu hocam, istesende istemesende bi gümlük müşaviriyle anlaşacaksın, altından kalkamazsın. onun yerine neden kendiniz bişey üretmeyi düşünüp e-ticarete dökmeyi düşünmüyorsunuz ? bi ton teşvik var genç girişimciler için, kosgep'in kursları ücretsiz, girin katılın kendinizi geliştirin derim, şu aşamada çok yanlış sularda yüzdüğünüzü düşünüyorum.